11 Ağustos 2009 Salı

Karabük Yücel Huzur Evi Bayram Ziyaretimi

Hayatımın en mutlu günlerinden birtanesini yaşadım bugün. Blogcular olarak başlatmış olduğumuz yardım kanpanyası dahilinde ilk adım olarak belirlediğimiz Karabük Yücel Huzur Evine bayram ziyaretini gerçekleştirdik.Sizlerinde bize vermiş olduğunuz büyük katkı ve destekler ile çıktığımız bu yolda yaşlılarımızı ziyaret ederek onları mutlu etmeyi başardık. Blogcuların bu konuda duyarlı olduklarını ilk adım attığımızda sizlerle paylaşmıştım. Blogcu dostların destekleri ile gerçekleşen Huzur evi ziyaret resimlerini sizlerle paylaşıyoruz.

Bu organizasyonda bizleri yanlız birakmayan herkese çok teşekkür ederim. Bugünkü ziyaretimizde beni yanlız bırakmayıp eşlik eden modernpeyzaj kurucularına da çok teşekkür ederim.
Bize bu yardım konusunda desteklerini esirgemeyip hediyeler gönderen siz blogcu dostlarımızada ayrı ayrı teşekkür ediyorum. 
Sizlerin hediyelerini büyük bir gururla kimsesiz yaşlılarımıza teslim etmenin gururunu taşıyoruz. İşte bugün gerçekleşen mutluluk kareleri.





--------------------------------------------------------------



Karalerdeki İsmail dedemiz MUSTAFA KEMAL ATATÜRK' ün Koruması olduğunu belirtmek istiyorum.
Yaptığımız ziyarette yaşlılarımızın mutluluğu bizleri daha çok mutlu etti. Onların güzel bir ortamda çok duyarlı görevlilerin ellerinde olduklarını görmek de çok güzeldi. Yaşlılarımıza bakımlarında emeği geçen bütün Karabük Yücel Huzur Evi çalışanlarına çok teşekkür ederiz. Kimsesiz yaşlılarımızla yaptığımız sohbetler çok güzeldi. 

Bir odaya girdiğimizde 1910 doğumlu İsmail dedeyle karşılaştık. Kendisi öyle dolu öyle mutlu bir insandı ki sizlere bunu anlatmam imkansız. Kendisi Mustafa Kemal ATATÜRK' ün korumalığını yapmış bir dedemiz. 

O dönemde olan olayları bizlerle paylaştı. O yaştaki insanları hayattaki olumlu düşünceleri bizleri çok mutlu etti. Yardım kanpanyalarımız sizlerle birlikte el ele vererek devam edecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder